Gündəlik Yaşam Əraziləri
Uşaqların iştirak etdiyi ilk məşğələlər onların özlərinin və ətrafdakıların qayğısına qalmaq bacarıqlarını inkişaf etdirən məşğələlərdir. Tədris planının bu mərhələsi evlə uşaq bağçası arasındakı əlaqəni qurur. Uşaqların yerinə yetirdiyi müxtəlif tapşırıqlar onları ətraf mühitin, özlərinin və bir-birlərinin qayğısına qalmağı öyrədir. Bu uşağa müstəqilliyi, diqqəti, eləcə də görmə-motor koordinasiyasını və kiçik motorikanı inkişaf etdirməyə kömək edir. Bu məşğələlər 4 əsas sahəyə bölünür:
Hərəkətlərin təkmilləşdirikıməsi: kiçik fincanlardan tökmək, naqqaşdan istifadə etməklə vermək, kəsmək, yapıdırmaq, qatlamaq, bankaları açmaq və bağlamaq, iynədən sap keçirmək və gündəlik qəlyanaltıları hazırlamaq.
Ətraf mühitə qayğı: süpürmək, cilalamaq, toz silmək, əşyaları yerinə yığışdırmaq və bitkiləri sulamaq.
Özünə qayğı: əlləri yumaq, burnunu təmizləmək, düymə və zamokları bağlamağı, bant bağlamağı, kəmər bağlamağı, süfrə örtməyi öyrədən çərçivələrdən istifadə etməklə geyinməyi öyrənmək.
Nəzakətli olmağı öyrənmək: qonaqları və bir-birlərini salamlayarkən.